Sunday, January 30, 2011

Hantaran Pertunangan Adik

Ni cerita agak basi jugak lah, last year punye cerita, adik aku dah bertunang dengan orang kelantan, rasanya tak asing bagi kami sekeluarga, sbb family aku mmg asal dari kelantan. Tapi lebih kurang 37 tahun yang lalu abah n arwah ma berhijrah ke kuantan pahang n bekerja sebagai peneroka. Bermula dari itu aku mulakan hidup sebagai anak peneroka.

Adik aku bertunang atas pilihan keluarga :) .... funny kan but its true, alhamdulillah, kami sekeluarga hanya berjumpa sekali sahaja, terus berkenan n bertunang. Hantaran pertunangan hasil kerja aku n kawanku ... meh aku kongsikan ngan semua yea ...


Sirih Junjung



Cookies




Cincin




Kain Pasang




Telekung




Pihak perempuan hanya mintak kami bawak 5 bekas sahaja, mungkin diorg faham jauh kami nk ke sana dari kuantan ... :) ... insyaAllah bulan 6 nanti majlis nya akan berlangsung. tapi tulah adik nak kawin kakak2 yang meroyan sibuk jadi weeding planner hehehehe


No comments:

Post a Comment